Dlaczego tak ważna jest strategia komunikacji marketingowej?
Czy potrzebujesz strategii komunikacji dla swojej marki?
Otwierasz nową firmę
Od początku ważne jest, aby komunikacja z klientami była spójna. Marka powinna posiadać własny język, który odróżni ją od konkurencji.
Wchodzisz na rynek z nowym produktem lub usługą
Postaw się na miejscu klientów i mów językiem korzyści z ich perspektywy.
Planujesz zwiększyć rozpoznawalność istniejącej marki
Plan działań komunikacyjnych pozwoli uniknąć chaosu i dotrzeć do Twojej grupy docelowej.
Chcesz przyciągnąć klientów do swojej firmy
Poznaj potencjalnych klientów i skieruj do nich odpowiednie komunikaty. Nawet oferowanie najlepszego produktu nie wystarczy, aby konsument chciał sięgnąć akurat po niego.

Dzięki strategii komunikacji zyskasz odpowiedź na pytania:
- Jak wygląda Twój obecny wizerunek na tle konkurencji?
- Do kogo powinieneś kierować swoje komunikaty marketingowe?
- Czym się wyróżnić na tle konkurencji?
- Jakim językiem mówić do swoich klientów, aby przyciągnąć ich uwagę?
- Jakimi kanałami docierać do konsumentów mając ograniczony budżet?
- Co zrobić, aby zbudować markę, która będzie budziła pozytywne emocje wśród konsumentów?
W jaki sposób przygotowujemy strategię komunikacji?
- Każdy etap szczegółowo planujemy i konsultujemy z klientem.
- Rozpoczynamy od rozpoznania Twoich oczekiwań i potrzeb.
- Analizujemy sytuację rynkową i sposób komunikowania się Twojej konkurencji.
- Dokonujemy analizy Twojej marki i jej pozycjonowania na tle konkurencji.
- Przystępujemy do określenia celów komunikacji na podstawie Twoich oczekiwań i dokonanej analizy.
- Dokonujemy segmentacji Twojej grupy docelowej na potrzeby komunikacyjne.
- Przygotowujemy plan działań komunikacyjnych.
- Opracowujemy rekomendacje w zakresie komunikacji wizualnej i językowej.
- Określamy kluczowe wskaźniki mierzenia efektywności planowanych działań.
- Ostatecznie konsultujemy przygotowany projekt i dokonujemy ewentualnych poprawek.
Co otrzymasz w ramach opracowanej strategii komunikacji?
Efektem końcowym pracy nad strategia będzie obszerny dokument, który od nas otrzymasz, zawierający dokładną analizę Twojej marki oraz marek konkurencyjnych m.in. pod kątem wizerunku, mocnych i słabych stron w komunikacji oraz mapy percepcji marek.
Bardzo ważnym elementem będzie szczegółowy opis Twojej marki, jej poszczególnych elementów wraz z propozycją kluczowego komunikatu i rekomendacjami w zakresie komunikacji wizualnej i językowej, propozycjami haseł reklamowych i słów kluczowych.

W dokumencie zawarte zostaną krótko i długoterminowe cele komunikacji i określenie grup docelowych na potrzeby komunikacji. Następnie, jedną z najważniejszych części strategii, będzie opis kanałów i narzędzi dopasowany do ustalonych celów komunikacji i poszczególnych grup docelowych.
Na końcu umieścimy wykaz wskaźników, za pomocą których będziesz mógł zmierzyć efektywność zaplanowanych działań.
Efekt ostateczny będzie rezultatem wielu etapów pracy nad projektem: zbierania danych, pracy koncepcyjnej, budowania strategii i konsultacji końcowych.
Jesteśmy przekonani, że przygotowany dokument uporządkuje Twoje działania w kierunku rozwoju marki, dzięki którym zyskasz nowych klientów i ugruntujesz swoją pozycję na ryku.
Masz pytania? Chcesz otrzymać ofertę? Napisz lub zadzwoń!
Formularz kontaktowy:

tel. +48 579 637 866
e-mail: kontakt@adbee.pl
Adbee Katarzyna Żurek
ul. Koczarska 25
05-082 Stare Babice
NIP 5372339890
